Шағын жинақы мектептердегі математиканы оқыту әдістемесі

Кәсіби деңгей

Тіл: Қазақ

Категория: Білім беру

Автор: Ибашова Альмира

Жүктеу күні: 20.04.2021

Ұзақтығы: 19 тақырып 72 сағат

Бағалады: 0
10 000 тг
Сатып алу
Сипаттамасы

Бүгінгі таңда Республикамызда жалпы білім беретін шағын жинақталағн мектептердің (ШЖМ) саны жыл санап асып келеді. ШЖМ деген қандай мектеп, ол қалай, қай кезде пайда болған десек. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында (1-бап, 23 тармақ) шағын жинақты мектепке «сынып жинақтамалары аралас және оқу сабақтарын ұйымдастырудың өзіндік нышаны бар, оқушылар саны шағын, жалпы білім беретін мекеме» деп көрсетіледі. Шағын жинақталған мектептің тарихы ерте кезден, сонау Л.Толстой, К.Д.Ушинский өмір сүрген кезеңнен басталады. Қазақстан топырағында ондай мектептің пайда болуы Ы.Алтынсаринның ағартушылық қызметімен тікелей байланысты ХVIII ғасырдың 60-жылдаында дүниеге келді. Бірқатар ғалымдардың (Т.Тәжібаев, Ә.І. Сембаев, П.А. Жильцов, Г.Ф.Суворова, А.Ө.Мұханбетжанова) зерттеулеріне қарағанда, сол кездерде қазақстан топырағында өмірге келе бастаған орыс-қазақ мектептірінің басым көпшілігі бірнеше бөлімді (сыныпты) бір мезгілде бір мұғалім оқытатын шағын жинақталған бастауыш мектептер болған. Осы үлгідегі мектептердің пайда болуы, негізінен, К.Д.Ушинский, Н.А.Корф, Л.Н.Толстой, Н.Ф.Бунаков, Ы.Алтынсариндердің ағартушылық қызметімен тікелей байланысты. Бұл ұстаз-ғалымдардың, әсіресе, ауыл мектептеріндегі оқу-тәрбие ісін ұйымдастыруда, яғни ауыл балаларына лайықтап оқулықтар мен оқу құралдарын жазуда, оларға берілетін білім көлемі мен мазмұнын, оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін анықтауға сіңірген еңбектері аса зор болды. Содан бері мұндай мектептердегі оқу-тәрбие жұмысын жақсарту, мәселесі көптеген ғалымдар мен әдісткерлердің назарынан тыс қалған жоқ. Біздің елімізде де аталған мәселеге әркез көңіл бөлініп, зерттеу жұмыстары жүргізіліп отырады.

МАҚСАТТЫ АУДИТОРИЯ
Курсты игеру үшін не білу керек
Жалпы осы уақытқа дейін шағын жинақты мектептерде оқу-тәрбие жұмысының мамзмұнын жақсарту, оқушылардың білім деңгейін мемлекеттік стандарт дәрежесіне көтеру сияқты мәселелері бірқатар ғалымдарымыз бен әдіскерлеріміздің назарын аударған. Олардың еңбектерінде бірнеше сыныпты бір мезгілде қатар оқытудың тиімді жолдарын іздестіру, сабақты ұйымдастырудың өзіндік ерекшеліктері мен әдіс-тәсілдерін анықтау «Математика» пәнін оқытудың мазмұны мен практикалық бағытын белгілеу; бір пәндік, бір тақырыптық сабақтардың тиімділігін дәлелдеу;. осы үлгідегі мектептер үшін болашақ мұғалімдерді дайындау мәселелері қарастырылады.
Бұл курс кімге арналған
Студенттерге, магистранттарға, докторанттарға және осы саланы оқып үйренуге қызығушылық танытатын оқырман қауымға арналған курс.
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер қандай нәтижелерге қол жеткізді?
Білім алушылар курстың соңында ауызша (сұрақтар) немесе жазбаша (бақылау және өзіндік жұмыстар) формаларда тексеріледі, жеке өзіндік жұмыстарды (реферат, баяндамалар, сызбанұсқалар және т.б.) тапсырып, соңында тест тапсырады.
Техникалық талаптар
Компьютер, ноутбук немесе смартфон
Курстың мазмұны
Тақырып 1. Шағын жинақты мектептердің шығу тарихы және типтері, олардың қызметінің мақсаттары мен міндеттері
Тақырып 2. Шағын жинақты мектепте тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері
Тақырып 3. Шағын жинақталған мектептерді дамыту тұжырымдамасы және оны тәжірибеге енгізу жолдары
Тақырып 4. Шағын жинақталған мектептерде оқу үрдісін ұйымдастыру механизмі
Тақырып 5. Шағын жинақты бастауыш мектепте математиканы оқытуды ұйымдастыру
Тақырып 6. Шағын жинақты мектептерде математиканы оқытудың ерекшеліктері, өзбетінше жұмыс түрлері
Тақырып 7. Білім беру мазмұнын жаңарту аясында шағын жинақты мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру
Тақырып 8. ШЖМ білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында
Тақырып 9. Шағын жинақты бастауыш мектепте математиканы оқыту құралдары
Тақырып 10. ШЖБМ-де математиканы оқытудың танымдық әдістері
Тақырып 11. Интербелсенді оқыту технологиясы мен ақпаратты-коммуникативті технологияны ШЖМ –те пайдалану
Тақырып 12. ШЖМ-де Блум таксономиясын қолдану. Оқу нәтижелерін бағалау тәсілдері
Тақырып 13. Шағын жинақты бастауыш мектепте нөмірлеуді оқыту
Тақырып 14. Шағын жинақы бастауыш мектепте сандарға қолданылатын амалдарды және өлшемдерді оқыту
Тақырып 15. Шағын жинақы бастауыш мектепте алгебра элементтерін оқыту
Тақырып 16. Шағын жинақы бастауыш мектепте геометрия элементтерін оқыту
Тақырып 17. Шағын жинақы бастауыш мектепте жиын элементтерін оқыту
Тақырып 18. Шағын жинақы бастауыш мектептематематикалық логика элементтерін оқыту
Тақырып 19. Шағын жинақы бастауыш мектепте есеп шығаруды оқыту және математикалық модельдеу
Курс оқытушылары
Ибашова Альмира

Педагогика ғылымдарының кандидаты Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті „Информатика“ кафедрасының доцент м.а., Шымкент қ., Қазақстан

Толығырақ
Орташа рейтинг: 0
Студенттер: 458
Курстар: 3
Преподаватель Дамутек Оқытушысы Дамутек
10 000 тг
  • Ұзақтығы:
    6 тақырып, 72 сағат
  • Машықтың талап етілетін деңгейі:
    Кәсіби деңгейі
  • Санат:
    Білім беру
  • Санатша:
    Басқару
  • Тіл:
    Қазақ тілі
Жасыру
Толығырақ
Преподаватель Дамутек Оқытушысы Дамутек
10 000 тг
  • Ұзақтығы:
    6 тақырып, 72 сағат
  • Машықтың талап етілетін деңгейі:
    Кәсіби деңгейі
  • Санат:
    Білім беру
  • Санатша:
    Биология
  • Тіл:
    Қазақ тілі
Жасыру
Толығырақ
Ахметкереева Жанар
10 000 тг
  • Ұзақтығы:
    10 тақырып, 34 сағат
  • Машықтың талап етілетін деңгейі:
    Бастапқы деңгей
  • Санат:
    Білім беру
  • Санатша:
    Математика
  • Тіл:
    Қазақ тілі
Жасыру
Толығырақ
Тлеужанова Манатжан
20 000 тг
  • Ұзақтығы:
    10 тақырып, 30 сағат
  • Машықтың талап етілетін деңгейі:
    Бастапқы деңгей
  • Санат:
    Білім беру
  • Санатша:
    Экономика
  • Тіл:
    Қазақ тілі
Жасыру
Толығырақ