Шағын жинақы мектептердегі математиканы оқыту әдістемесі

Профессиональный уровень

Язык: Казахский

Категория: Образование

Автор: Ибашова Альмира

Дата загрузки: 20.04.2021

Длительность: 19 тақырып 72 сағат

Оценили: 0
10 000 тг
Купить
Описание

Бүгінгі таңда Республикамызда жалпы білім беретін шағын жинақталағн мектептердің (ШЖМ) саны жыл санап асып келеді. ШЖМ деген қандай мектеп, ол қалай, қай кезде пайда болған десек. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында (1-бап, 23 тармақ) шағын жинақты мектепке «сынып жинақтамалары аралас және оқу сабақтарын ұйымдастырудың өзіндік нышаны бар, оқушылар саны шағын, жалпы білім беретін мекеме» деп көрсетіледі. Шағын жинақталған мектептің тарихы ерте кезден, сонау Л.Толстой, К.Д.Ушинский өмір сүрген кезеңнен басталады. Қазақстан топырағында ондай мектептің пайда болуы Ы.Алтынсаринның ағартушылық қызметімен тікелей байланысты ХVIII ғасырдың 60-жылдаында дүниеге келді. Бірқатар ғалымдардың (Т.Тәжібаев, Ә.І. Сембаев, П.А. Жильцов, Г.Ф.Суворова, А.Ө.Мұханбетжанова) зерттеулеріне қарағанда, сол кездерде қазақстан топырағында өмірге келе бастаған орыс-қазақ мектептірінің басым көпшілігі бірнеше бөлімді (сыныпты) бір мезгілде бір мұғалім оқытатын шағын жинақталған бастауыш мектептер болған. Осы үлгідегі мектептердің пайда болуы, негізінен, К.Д.Ушинский, Н.А.Корф, Л.Н.Толстой, Н.Ф.Бунаков, Ы.Алтынсариндердің ағартушылық қызметімен тікелей байланысты. Бұл ұстаз-ғалымдардың, әсіресе, ауыл мектептеріндегі оқу-тәрбие ісін ұйымдастыруда, яғни ауыл балаларына лайықтап оқулықтар мен оқу құралдарын жазуда, оларға берілетін білім көлемі мен мазмұнын, оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін анықтауға сіңірген еңбектері аса зор болды. Содан бері мұндай мектептердегі оқу-тәрбие жұмысын жақсарту, мәселесі көптеген ғалымдар мен әдісткерлердің назарынан тыс қалған жоқ. Біздің елімізде де аталған мәселеге әркез көңіл бөлініп, зерттеу жұмыстары жүргізіліп отырады.

ЦЕЛЕВАЯ АУДИТОРИЯ
Что нужно знать для освоения курса
Жалпы осы уақытқа дейін шағын жинақты мектептерде оқу-тәрбие жұмысының мамзмұнын жақсарту, оқушылардың білім деңгейін мемлекеттік стандарт дәрежесіне көтеру сияқты мәселелері бірқатар ғалымдарымыз бен әдіскерлеріміздің назарын аударған. Олардың еңбектерінде бірнеше сыныпты бір мезгілде қатар оқытудың тиімді жолдарын іздестіру, сабақты ұйымдастырудың өзіндік ерекшеліктері мен әдіс-тәсілдерін анықтау «Математика» пәнін оқытудың мазмұны мен практикалық бағытын белгілеу; бір пәндік, бір тақырыптық сабақтардың тиімділігін дәлелдеу;. осы үлгідегі мектептер үшін болашақ мұғалімдерді дайындау мәселелері қарастырылады.
Для кого этот курс
Студенттерге, магистранттарға, докторанттарға және осы саланы оқып үйренуге қызығушылық танытатын оқырман қауымға арналған курс.
Каких результатов достигнут студенты по завершению курса
Білім алушылар курстың соңында ауызша (сұрақтар) немесе жазбаша (бақылау және өзіндік жұмыстар) формаларда тексеріледі, жеке өзіндік жұмыстарды (реферат, баяндамалар, сызбанұсқалар және т.б.) тапсырып, соңында тест тапсырады.
Технические требования
Компьютер, ноутбук немесе смартфон
Содержание курса
Тема 1. Шағын жинақты мектептердің шығу тарихы және типтері, олардың қызметінің мақсаттары мен міндеттері
Тема 2. Шағын жинақты мектепте тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері
Тема 3. Шағын жинақталған мектептерді дамыту тұжырымдамасы және оны тәжірибеге енгізу жолдары
Тема 4. Шағын жинақталған мектептерде оқу үрдісін ұйымдастыру механизмі
Тема 5. Шағын жинақты бастауыш мектепте математиканы оқытуды ұйымдастыру
Тема 6. Шағын жинақты мектептерде математиканы оқытудың ерекшеліктері, өзбетінше жұмыс түрлері
Тема 7. Білім беру мазмұнын жаңарту аясында шағын жинақты мектепте оқыту үдерісін ұйымдастыру
Тема 8. ШЖМ білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында
Тема 9. Шағын жинақты бастауыш мектепте математиканы оқыту құралдары
Тема 10. ШЖБМ-де математиканы оқытудың танымдық әдістері
Тема 11. Интербелсенді оқыту технологиясы мен ақпаратты-коммуникативті технологияны ШЖМ –те пайдалану
Тема 12. ШЖМ-де Блум таксономиясын қолдану. Оқу нәтижелерін бағалау тәсілдері
Тема 13. Шағын жинақты бастауыш мектепте нөмірлеуді оқыту
Тема 14. Шағын жинақы бастауыш мектепте сандарға қолданылатын амалдарды және өлшемдерді оқыту
Тема 15. Шағын жинақы бастауыш мектепте алгебра элементтерін оқыту
Тема 16. Шағын жинақы бастауыш мектепте геометрия элементтерін оқыту
Тема 17. Шағын жинақы бастауыш мектепте жиын элементтерін оқыту
Тема 18. Шағын жинақы бастауыш мектептематематикалық логика элементтерін оқыту
Тема 19. Шағын жинақы бастауыш мектепте есеп шығаруды оқыту және математикалық модельдеу
Преподаватели курса
Ибашова Альмира

Педагогика ғылымдарының кандидаты Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті „Информатика“ кафедрасының доцент м.а., Шымкент қ., Қазақстан

Подробнее
Средний рейтинг: 0
Студентов: 229
Курсов: 2
Преподаватель Дамутек Оқытушысы Дамутек
10 000 тг
  • Длительность:
    7 тақырып, 72 сағат
  • Требуемый уровень навыка:
    Профессиональный уровень
  • Категория:
    Образование
  • Подкатегория:
    Педагогика
  • Язык:
    Казахский
Скрыть
Подробнее
Преподаватель Дамутек Оқытушысы Дамутек
10 000 тг
  • Длительность:
    7 тақырып, 72 сағат
  • Требуемый уровень навыка:
    Профессиональный уровень
  • Категория:
    Образование
  • Подкатегория:
    Школьные дисциплины
  • Язык:
    Казахский
Скрыть
Подробнее
Преподаватель Дамутек Оқытушысы Дамутек
10 000 тг
  • Длительность:
    6 тақырып, 72 сағат
  • Требуемый уровень навыка:
    Профессиональный уровень
  • Категория:
    Образование
  • Подкатегория:
    Менеджмент
  • Язык:
    Казахский
Скрыть
Подробнее
  • Длительность:
    10 тақырып, 72 сағат
  • Требуемый уровень навыка:
    Профессиональный уровень
  • Категория:
    Образование
  • Подкатегория:
    Педагогика
  • Язык:
    Казахский
Скрыть
Подробнее